Pár hete készített velem interjút Fekete Bernadett a Consultation magazin számára (ez egy HR és marketing szakembereknek szóló magazin). Egy terjedelmes összeállítást készített a céges rendezvényeken előforduló műsortípusokról. A cikk az augusztusi számban jelent meg, az alábbiakban olvashatjátok azt a részt, ami velem és a bűvészkedéssel foglalkozik:
Tűzön-vízen át
Hogyan tegyünk igazán emlékezetessé egy céges rendezvényt?
Az évzáró bulitól a csapatépítő tréningen át a termékbemutatóig sokszor és sokféleképpen mutatkozik be egy cég partnerei, potenciális vevői, illetve saját alkalmazottai előtt. Ezek az alkalmak többnyire alapos szervezést és nagyfokú kreativitást igényelnek, hiszen a vállalat pozitív bemutat(koz)ása és a résztvevők színvonalas szórakoztatása komoly kihívást jelent.
Elsősorban zártkörű rendezvények esetében kerülhet sor olyan különleges produkcióra, amelyet Kelle Botond bűvész nyújt (www.buveszmusor.hu). A fiatal bűvész gyakran 20-60 perces színpadi előadás keretében bűvöli el közönségét. - Ez egy jól felépített produkció, amely zenés és szöveges elemeket is tartalmaz. Dinamikusabb, zenés bevezető résszel indítok, majd a nézők is az élmény részesévé válnak: egyikük-másikuk feljön a színpadra, és velük, az ő személyes tárgyaikkal történnek érdekes, meglepő dolgok. A mutatványsorozat zenés, látványos fináléval zárul.
A másik, gyakran igényelt előadás a mikromágia – ennek hosszabb az időtartama, és általában a helyszín is más. Míg az előzőhöz valamiféle pódium, netán színpad szükséges, utóbbira többnyire olyan helyiségben (étterem stb) kerül sor, ahol az ülő vagy álló résztvevők között mozogva adom elő a különböző bűvészmutatványokat. Ilyenkor a vendégek megfoghatják, megvizsgálhatják a kellékeket, sőt, sokszor az ő személyes tárgyaikat (bankjegy, gyűrű stb) varázsolom el... Az ilyen jellegű program kevésbé időhöz kötött, lazább, általában 2-3 órás, de akár egész este során eltarthat, és minden jelenlévő személyesen részt vehet benne.
Az ilyen, sémáktól eltérő, izgalmas szórakoztatás nem csak különlegessége folytán teremt jó alkalmat a cégnek arra, hogy pozitív képet alakítson ki magáról. Mint a bűvész elmondta, mutatványai során gyakran használja az adott vállalat logóját, jellemző termékét – ilyen volt például, amikor a Golf-bálon golflabdákkal, és egyéb, ehhez a sporthoz kapcsolódó eszközökkel dolgozott. Nem csak reklámnak alkalmas ez a fajta előadás, hanem már önmagában is szórakoztató és érdekes, ahogy az előadó a bűvészprodukciókban általában használt kellékektől eltérő hétköznapi tárgyakkal dolgozik.
Mint az előadóművész beszámolt róla, a jó hangulatot az is emeli, hogy az előadás sokszor hoz váratlan fordulatot mind a vendégek, mind saját maga számára. Befektetők, pénzügyi szakemberek számára rendezett esten, mint utóbb kiderült, éppen az igazgató pénzét „égette el”, de még zajosabb sikert aratott, amikor egy nagy bevásárlóközpont részvényesi bálján a találomra színpadra hívott hölgynek „elővarázsolta” a melltartóját. Ezt a mutatványt egyébként is értékelni szokták, de most számomra is váratlanul hatalmas ováció fogadta – mesélte Kelle Botond. - Kiderült ugyanis, hogy véletlenül épp a fehérnemű részleg menedzserét sikerült a több száz ember közül kiválasztanom.
Fekete Bernadett
Aki kíváncsi a teljes cikkre, itt olvashatja: http://www.cons.hu/index.php?menu=cikk&id=622