Ha az ember sokat nézeget netes bűvészáruházakat, könnyen felfedezheti azokat a szavakat, amikkel bármit el lehet adni a bűvészeknek. Egy kis válogatás:
1. No strings, no magnets, no wires. A bűvészek megőrülnek az új megoldásokért, teljesen mindegy, hogy egy átlag néző számára a hatás megegyezik azzal, amit a jól bevált módszerrel meg lehet csinálni a bűvészek meg fogják venni az új kelléket, hogy felvághassanak vele bűvész haverjaik előtt.
2. Breakthrough. Ez szinte kötelező, hogy benne legyen a leírásban. Legfőképpen akkor, ha a fogás vagy gimmick, amit árulnak már a klasszikus Tarbell vagy Erdnase könyvben is benne van.
3. Underground. Ez az egyik legérdekesebb dolog. Jelenleg a mainstreamnek számító (legjobban fogyó) ellusionist, theory11 instant letöltések, dvd-k és kellékek "underground" címszóval futnak. Tehát a trendhez alkalmazkodva lassan a golyóskelyhet is sötét, olajos raktárépületekben fényképezik a kereskedők. De nagyon fontos, hogy a szövegben is ki legyen hangsúlyozva, hogy a trükk vagy rutin underground, és a bűvészek már kotorásszák is elő a hitelkártyájukat a zsebükből.
4. Easy to do. A bűvészek utálnak gyakorolni. Szóval ha az árult trükkhöz nehéz fogások, több év gyakorlás és komplex mnemonikai rendszerek ismerete szükséges, akkor is azt fogják ráírni, hogy egyszerű előadni.
5. Packs small Pays big. Ezt főleg azoknál a termékeknél kell kihangsúlyozni, amik nagyon nagy méretűek és mondjuk egy külön táska kell, hogy elcipelje az ember a fellépésre. Illetve azoknál, ahol pl. egy színpadi trükknél gyakorlatilag semmi látvány nincsen, mert az egész kellék akkora, mint egy gyűszű.
6. Commercial. Ezzel próbálnak reményt kelteni a vevőben, hogy a kellékkel majd egyszer pénzt is tud keresni. Olyan kellékeket szoktak így jellemezni, amik nagyon elterjedtek, mindenki ismeri őket. "Ezt használják a profik is."
7. Can be performed surrounded. A bűvészek a bokszolókhoz hasonlóan nem szeretik az oldalról jövő ütéseket: olyan körülmények között szeretnek előadni, mikor a nézők szemből nézik őket. Idegesek lesznek, ha oldalt is állnak nézők, ezért remegő kézzel keresik a neten az olyan trükköket, amik körbenézhetőek, még akkor is, ha általában egyszerre csak 1 vagy 2 embernek adnak elő.
8. Self-working. Említettem már, hogy a bűvészek utálnak gyakorolni? Ezért mindig is lesz kereslet azokra a trükkökre, amit csak ki kell venni a dobozából, letenni az asztalra és a trükk előadja saját magát.
Persze egy rutinos vásárló ezeket a mondatokat már el sem olvassa, felmegy egy fórumra vagy a MyLovelyAssistant-re és ott tájékozódik a legújabb termékekről. Vagy esetleg megkérdezi bűvész barátait, akik már beugrottak a hirdetésnek és megvették az adott trükköt. Forrás: innermagicclub.wordpress.com