- 42% Nincs social proof: nincsenek idézetek, ajánlólevelek, videók elégedett megrendelőktől.
- 35% Egyszerűen túl gáz (klisék tömkelege: galambok, cilinder, varázspálca, tűz, kártyák, köpenyek. Tragikus fontok és fantáziátlan pikk ászos logók.)
- 26% Túl olcsó ár. Aki ezt hozta fel, az azt mondta, hogy inkább magasabb áron, jobb minőségű szolgáltatást szeretne venni és az ajánlatban kapott túl olcsó ár elriasztotta.
- 24% 90-es évekbeli weboldal. Nem mobilbarát, gif animációk, láthatóan 15-20 évvel ezelőtt készült.
- 19% Túl sok ego. Az egész honlap a bűvészről szól, és nem arról, hogy mit nyújt a nézőknek és ők hogyan fogják érezni magukat. A honlapja alapján minden bűvész nemzetközi díjnyertes és a legjobb a világon.
- 14% Rossz minőségű képek, amik láthatóan 10+ évvel ezelőtt készültek. Mindezt házilag fotoshopolva, vagy ami még rosszabb, stock fotók.
- 13% A bűvész nem reagált időben a megkeresésre vagy túl flegma/unszimpatikus volt a telefonban.
- 8% Erőltetett mosoly.
- 7% Túlméretes konfekcióöltöny. Réginek és olcsónak néz ki. A legtöbben azt mondták, hogy inkább olyan bűvészt szeretnének, aki tartja a lépést a korral.